OTAK BEKU!!


Hai guys. Cuti 3 hari ni buat apa? Smp candidate, study tak? HAHAHA. Okay, otak beku tajuk aku malam ni. aku frust jap sebab tak ada idea nak menulis. nak menulis entry ni pun sebenarnya aku tak ada idea. ha ha ha.

Aku cuti ni bukan kemain semangat sebenarnya. Hampir seminggu yang lalu aku menunggu hari-hari cuti 3 hari ini. Sebab aku ada misi. Misi aku adalah buat nopen! Nopen tu apa? Nopen itu ialah singkatan kata bagi Novel Pendek. hehee.

Sebenarnya idea aku banyak je. Antara nopen yang aku 'bercita-cita' nak buat 3 hari 3 malam ini ialah:
(a) Istikharah Cinta dari Mesir
(b) Permata yang Dicari
(c) (Tak ada tajuk lagi) - kisah cinta antara mentor dan protege
(d) (Tak ada tajuk lagi) - kisah cinta antara anak sultan dan anak tukang masak dapur diraja
(e) Cinta Mungkin tak Berputik
(f) Cinta tanpa Noktah

Okay e dan f tipu. Tiba-tiba je tajuk tu hahahahaa. Banyak je isi tersurat dan tersirat yang aku ada untuk masukkan dalam cerita-cerita ni. Cuma masalahnya, otak aku beku bila nak buat ayat. Mybe sebab dah lama tak baca novel? Okay bye.

Aku tulis kat wattpad nanti.

8 comments:

  1. Pelan-pelan kayuh, one after the other... Kalu all together memang gittewlah... He he he

    ReplyDelete
  2. Replies
    1. hai ain. terima kasih kerana singgah blog tak seberapa ni ^_^

      Delete
  3. takpe.. take your time..

    pstttt.. terima kasih sudi join Segmen Nak URL Blog #22. maaf mia baru sempat nak blogwalking.

    blog ini tersenarai dalam http://www.mialiana.com/2016/01/senarai-url-blog-22.html

    pemenang diumumkan kat http://www.mialiana.com/2016/02/pemenang-bertuah-url-blog-22.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. wuu blogger femes comment lah. haha baik kak ^_^

      Delete
  4. Cuti berehat dirumah je la..
    Hehe..

    Assalam jemput join Segmen saya...

    https://www.biskutsemperit.my/2016/02/pencarian-bloglist-bulan-mac.html

    ReplyDelete